Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Διερεύνηση παράβασης της υπ΄αριθμ. 20961/15.07.2020 Σύμβασης Υπηρεσίας «Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς Δήμου Αλεξανδρούπολης, Αξίας 141.201,28 Ευρώ… »

 



Αλεξανδρούπολη 20/03/2021

ΠΡΟΣ

Δήμο Αλεξανδρούπολης

Κ. Δήμαρχο 

Θέμα : Διερεύνηση παράβασης της υπ΄αριθμ.  20961/15.07.2020 Σύμβασης Υπηρεσίας «Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς  Δήμου Αλεξανδρούπολης, Αξίας 141.201,28 Ευρώ… »

κ. Δήμαρχε,

Την 19η Μαρτίου 2021 έλαβα καταγγελία από συμπολίτη, ο οποίος ανέφερε τα ακόλουθα: «Κύριε Μερκούρη καλησπέρα, έξω από το σπίτι της μητέρας μου στην οδό Αναξαγόρα που είναι πεζόδρομος (ανάμεσα στις Άβαντος και Καλύμνου 30) τραυματίστηκε ένα γατάκι. Μάλλον έσπασε το πόδι του. Επικοινώνησα με τον Δήμο και με παρέπεμψαν στον κτηνίατρο που συνεργάζεται με τον Δήμο. Στη τηλεφωνική μας επικοινωνία μου είπε πως πρέπει να πάμε εμείς το γατάκι και δεν μπορεί να το παραλάβει κάποιος από υπηρεσία του Δήμου. Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να το μεταφέρουμε, θα ήθελα να μας πείτε τι μπορούμε να κάνουμε, που να απευθυνθούμε. Ευχαριστώ … Πήρα πρώτα τηλ στο 2551022222 και άφησα μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή. Στη συνέχεια κάλεσα τον Δήμο στο 2551350203 και μου έδωσαν το κινητό του κτηνιάτρου. Ο κτηνίατρος αρνήθηκε να μεταφέρει το γατάκι και μου ανέφερε να το πάω εγώ στο ιατρείο του το απόγευμα…».

Στην συνέχεια κάλεσα εγώ προσωπικά τον συμβαλλόμενο, ο οποίος δε  σεβάστηκε την ιδιότητα μου και με απαξιωτικά λόγια με παρέπεμψε στον κ. Βουρδόλη. Μίλησα με τον κ. Βουρδόλη και με διαβεβαίωσε ότι, αν ο πολίτης έκανε αναφορά στο τηλ. 2551022222,    το θέμα θα λυθεί. Αν και αυτό αδυνατώ να το καταλάβω, πίστεψα τα λόγια του  και θεώρησα το περιστατικό ως μη γενόμενο.

Δυστυχώς την 20ή Μαρτίου 2021 έλαβα ξανά κλήση, βίντεο και φωτογραφικό υλικό (στη διάθεσή σας) από τον πολίτη, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι το αδέσποτο ζώο δεν έτυχε καμίας φροντίδας. Προσπάθησα ξανά να επικοινωνήσω με τον κ. Βουρδόλη αλλά μάταια …

Δεδομένου ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο εν λόγω συμβαλλόμενος συμπεριφέρεται αντισυμβατικά, παρακαλώ να δώσετε εντολή περισυλλογής και φροντίδας του αδέσποτου ζώου. Ταυτόχρονα να δώσετε εντολή να  ελεγχθεί ο συμβαλλόμενος για την  ποιότητα εκτέλεσης της σύμβασης. Νομίζω πως είναι ο ίδιος συμβαλλόμενος, ο οποίος τοποθέτησε και κατέγραψε λάθος φύλο ζώου. Γεγονός που σας έχει γνωστοποιηθεί  με την από  26/08/2020 επιστολή μου σχετικά  με το υπ΄αριθμ.   990000003450127 και όνομα 191125ΣΤ ζώο.

Τέλος, θεωρείται απαραίτητο να ξαναδείτε την πρόταση που έχω καταθέσει για την ίδρυση ενός Διαδημοτικού Φορέα Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς.

Δημήτριος Μερκούρης

Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Αλεξανδρούπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Έβρος Μετά τον Πόλεμο «Το ματωμένο ποτάμι».

  Κατά τη διάρκεια του πολέμου ο Έβρος ποταμός υπήρξε το κυριότερο πέρασμα για τους πολίτες κυρίως της Θράκης που κατέφευγαν   στο Κάιρο της...